Friday, June 19, 2009

大一成绩!!

今天我的成绩出炉啦!

其实我都忘了今天成绩揭晓。这样也好啦,让我少了一些紧张,只有在昨晚赫然想起成绩时才开始小小紧张。
早上起床紧张了一下下就打去大学faculty office问成绩了~

我:Hi, I am KaiYee. Can I get my results from you, Dr XXXX?
Dr: Sure! Please get ready your pen to copy the results.
我:OK
Dr: Oh ya please get ready your tissue box.
我: What?????!!! (不要吓我~~~~)!!@#$^&*(()*^&%#
Dr: Hold on ya, I am opening the envelope
我:(wah piang..还没有开就先叫我准备tissue...)
Dr: Erm...
我:(紧张)??
Dr: How can I be sure that you are kai yee?
我:(sweat...)u want my IC number?
Dr: Haha, jz kidding
我:(我一点都没有想笑,eh please la我很紧张好不好!!)
Dr:Ur marks are bla bla bla bla bla (跟你们讲module code你们也不知道我在讲什么啦~) Average is XX

我:Thanks!!

成绩还算满意,只是还是希望可以多一点点~~

Dr XXXX,你给我记住!第二次叫我准备tissue了~(虽然上次的成绩真的有点需要tissue。。)
Master of Pharmacy, Year 1,成功!

2 comments:

desmondChua said...

wah!! result out??!!!!

Yee said...

Ya. pharmacy school's result s out =)