Tuesday, May 22, 2007

College Day

Last sat was college day...
Seniors came back to get their awards..
I was so happy to c them again.. it's like..... i was juz super duper happy,非笔墨所能形容真的是最适合形容我当时的感觉了。。。
看到seniors在台上风光地领取奖状,我在想,明年我有没有机会也和他一样拿奖呢?

晚上,Oldham Hall Performance Festival
又是很高兴,因为比赛的开始表示准备的结束!!很讨厌平时那些没有效率的彩排。。
william和善政都来支持我们,(呵呵。。。还是他们自己想不到节目呢?)
结果,莫名其妙的赢了。。。呵呵。。。奖品是一堆食物。。。。很好笑。。。

星期日。。5月20日。。国婷说5月20日代表我爱你。。。呵呵,很厉害link

今天,5月22日,中午的时候忽然间很stressed....现在很“不知道要做什么”
不用任何人回答,我知道我要读书
好。。。。现在就去。。


哎哟我很神经质啦。。。but who cares!! my blog s my story, i just want to write watever tt apppears in my mind now!!

2 comments:

Howard Low said...

next year you got chance la, just get your 4A and you're qualified to go up stage!!

C, that's quite easy right? Math no problem, chem study a bit, physics study more, econ I dunno.

Kanbatea!!!

firingSQUAT said...

世上无难事,只怕有心人

努力加油吧
你一定有机会上台的
哈哈